Zehraeminesimay Kızlar 36 haftalıkken rahim ağzı yumuşamışss dediler 34 haftalıkken kanala girmiş dediler şimdi 37 haftalığız sizce ne zaman gelir bu bebiş ya kız bebek
Eliff_56 Zehraeminesimay bana da 38+ 5 ken rahim ağzı yumuşamış dendi 39+6 yım henüz açılma vs yok bekliyoruz
Eliff_56 Zeynoooom benimki 10 günü geçti yarın 40 haftalık oluyoruz doktorum cumaya kadar bekleyelim gelmezse biz başlatırız dedi doğumu hiç gelicekmiş gibi de bir hava yok çok rahatım