Direnberxx bende on haftalığım bazen sırılsıklam oluyo ama çok nadir tabi akşam değil gündüz bence akıntı yani daha çok erken su icin oğlumda son aylarımda altım sırılsıklam oluyordu bazen pantolana kadar cıkıyordu malesef kesem yırtılmıstı suyu öyle öyle bitti ve erken Doğum yapmak zorunda kaldım 🙈