Dryaelik
MeLekl ben geçen hafta tahlillerimi doktora gösterdim.beni dahiliye yünlendirdi.dahiliye diyetisyene şimdi diyet yapıyorum. sabah öğle akşam açlık tokluk ölçümü yapıyorum.diyete ramen benim açlık 108 en düşük çıktı.toktuk 150nin altına hiç düşmedi.yani yüksek çıkıyor.Cuma günü kontrol edip ona göre insülin başlayabiliriz dedi.bakalım artık inşallah düzelir