Kızlar selam. Bugün 20+0 olduk çok şükür 🤰🏻 Bu haftaya kadar hangi testleri yaptırdınız? Aşı oldunuz mu? Ben sadece beta için, bulaşıcı hastalıklar için, fetal dna için kan ve idrar verdim bu 20 haftanın içinde. Onun dışında aşı falan olmadım. Acaba eksik bir şeyler mi var benim sürecimde çünkü aynı haftada olduğum bazı gebeler tetanoz aşısını olmuş bile.