babymom2026 Ay hadi inşallah bu aydan umutluyuz 🙏 Benimle aynı durumda olan var mı batı yaklaşan belirtileriniz var mı ne zaman test yapmayı düşünüyorsunuz?🌸
r_deniz Benimde bat 22 bugün kan verdim bütün belirtileri yaşıyorum tabi hamilelik mi başka bir şey mi bilmiyorum
Aysgl97 Benimde bat 23.Her ay tüm belirtileri yaşadığım için bu ay hiç birşeyi belirti olarak saymıyorum ☺
r_deniz Bir1kelebek dün kan verdim onlar beni arayıp söyleyecekler haber bekliyorum bu arada belirtilerim hala devam senin nasıl gidiyor son durumun nedir?
Bir1kelebek r_deniz ben 5 gün kala test yaptım negatifti belirti de yok adetimi bekliyorum hamile hissetmiyorum zaten 🥲 umudum yok yani gebe değilim
r_deniz babymom2026 bulantı bugün oldu benim de yerleşme kanaması bende de olmafı ilk oğlumda da olmamıştı bence olmaması daha iyi gibi
Ozgenurribo Benim de 23 kaşık ağrısı mı karın ağrısımı anlamlandıramağım bi ağrım var ve akıntı dışında bi şey yok şuan test yapsam mı beklesem mi düşünüyorum öyle
r_deniz Bir1kelebek yaaa🫣 daha 5 gün var belki vardır belirti olması şart değil ki olmadı öbür ay inanıyorum bu ay değilse diğer ay olacak🫶
Girlinthesun Kızlar bat yaklaşıyor bu arada ovulasyon testi yapan var mı aranızda? Ben yapıyorum silik çıkıyor bazılarının koyu çıktığı için gebelik anlaşılıyor ya bende yok 🥲
[silindi] Girlinthesun ya onu bı dönem yaptım ama daha çok strese soktu beni şimdi bıraktım takip etmeden devam ediyorumm
[silindi] Girlinthesun devamlı silik mı çıkıyor lh yüksek mi sizde ? Bende öyleydi lh yüksekliği yüzünden hep silik cikiyodu bı donem