Merhabalar ben de bir şey sormak istiyorum şu an 18+4 haftalık hamileyim ve ilk hamileliğim. 17 +3 te bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladım her gün hissettim neredeyse ama 4 gündür hiçbir şey hissetmiyorum o yüzden endişeleniyorum. Her konuda doktoru da rahatsız etmek istemiyorum normal mi acaba yoksa endişelenmeli miyim lütfen söyleyebilir misiniz sizlerde de böyle durum yaşayan oldu mu ?