Kızlar benim sigortamın doğumu kapsaması için 5 ay bekleme süresi var. 12 temmuzda bu süre doluyor. Ancak benim son âdet tarihim 3 temmuz gibi olacak yani bekleme süresinin içinde olacak. Oldu ki 20 temmuzdaki ovulasyon dönemimde hamile kaldim bu durumda sigortamın bekleme süresi kuralına uymuş oluyormuyum. Son adet tarihim cunku bekleme süresi icinde olacak