Hamileliğimi öğrendiğimiz özel hastanede ilk olarak bazı tahliller yapıldı. Ertesi gün aile sağlığı merkezinden aradılar, tahlilleriniz var gelin yapalım diye. İlk baştan beri de belli aralıklarla çağırıp hem lan hem idrar tahlili hem de izleminizi yapıyorlar. Ben çok memnun kaldım çok rahat oluyor. Üstelik ücretsiz olması da artısı.