Hanımlar merhabalar, 1 haziranda sezaryen ile doğum yaptım. 10. Günümde doktor dikişlerimi kontrol ettiğinde dış dikişlerin iyi olduğunu söyleyerek izlerin geçmesi için krem yazdı. İç dikişlerin de 3-4 ay içerisinde anca iyileşeceğini söyledi. Bugün 16. Günümdeyim dikiş yerinin üzerine koyduğum bezde sarı renkte lekeler gördüm. Aynı zamanda dikişin orta kısmında kızarıklık ve hafiften şişlik var. Doktorum 40 dakikalık mesafede eğer bunlar normal ise bebeği bu uzaklık ile yormak istemiyorum Daha önce bunu yaşayan var mı? 