Nioli 31 haftadayım. Bi kaç gündür tvdeki yazıları okuyamıyorum, tvde bişey yazamıyotum harfleri görmemekten, uzağı seçemiyorum. Benim gözüm çok iyiydi noldu şimdi birden bire😔 telefona bakarken bile gözlerimi kısıyorum. Doktoruma söylemelimiyim?
aycicek_ Nioli bence söylemelisiniz inanır mısınız bugün bir doktor dinledim ve hamilelikte gözlerde sıkıntı başladıysa doktora mutlaka söyleyin diyordu. Telaş etmeyin tabi onun dediği başka bi şey de olabilir ama bence ya gidin ya da arayın