Elf_ars Bugün doktora geldim 12 mm kese boyu 10 gün sonra gel dedi 6 hafta 2 günlük Bebek 10 gün sonra oluşur 10 gün sonra bakalım dedi adetlerim 35-40 gün de olur bu durumla karşılaşan var mı çok üzüldüm
Pamuksekercim Elf_ars cnm üzülme bende geçen hafta salı günü gitmiştim 6+6 haftalık dedi bebegide gördü snr kalp atışı için erken dedi Perşembe günü gidicem Allah nasip ederse kalp atışını duycam
Seltun Elf_ars Elf_ars hemen uzulup, stres yapamayin😘 erken haftalarda hem duyulmuyir hem de doktorlar cok yormak istemiyor bebisi. Bende gec duymustum. Saglikli, keyifli bir surec gecirirsiniz insalllah💞
maviportakal_ Ben 7+2 de duyabilmiştim geç döllenme olmuştur 8-9 a kadar bekle duyarsın allahın izniyle
Dreamqw Benimde 5+6 da duyulmayınca 1 hafta sonra bakalım dedi.Çarşamba günü gideceğim çok üzüldüm.Hayırlısı ile görürüz inşallah😘
Sosyalmomm Elf_ars ben bebeği 7 haftada farkettim kalp atısı duyulmamıstı cok üzülmüştüm hatta doktorda olumsuz konuşmuştu sonra bekledim baska doktorlara gittim 9. Haftada duyduk suan 37. Haftadayım o yüzden gönlünü ferah tut 🥰
susuturiss 6+3 bugün gittim kesem normalden büyük 33 mm duyulması gerekliydi dedi duyulmadı missed ? Yazıp renkli ultrasona yönlendirdi normal mi