Devlette cinsiyeti söylememe gibi bi durum mu var? Görüyosa söyler de mi? Belki görmemiştir. Benim devletteki doktorum ilk günden itibaren tahminlerde bulundu. En son 17. Haftada pipiyi göremeyince merakından hastanenin ultrasonuna başka bi arkadaşına gönderdi bizi. Orada sağolsun kız olduğunu öğrendik. Hepsi devlette oldu. Çok çok iyi doktorum. Bulunduğu hastanede çocuk bölümü olsa direkt burada doğum yapardım