Nur81 Karumrysa bende de var kese arkasında bir haftadır dinleniyorum ve progestan kullanıyorum. Cuma tekrar bakılacak
Sementa63 Karumrysa Karumrysa Kanama olmadıysa progestanla geçer benim 6 haftalıkken pıhtı şeklinde kanamam oldu doktora gittiğimde büyük bir kanama alanı olduğunu gördü ve yüzde 70 düşer dedi progestana ve iğneye başladım ama geç kalmıştım hemen o gün düştü rabbim kimseyi evladıyla imtihan etmesin şimdi tekrar hamileyim çok şükür 5 haftalık önlem amaçlı progestan fitil kullanıyorum rabbim bebeğimizi sağlıkla bize nasip etsin
Aysegultrkz Ben de de olmuştu kese etrafı kanama doktor önemli olmadığını kendiliğinden geçeceğini söyledi geçti de önlem amaçlı 1 ay progestan kullandım. Donaxly fitil i bana idrar yolları enfeksiyonu için vermişti ve daha kötü oldum.
Nur81 Karumrysa onu da fitil olarak kullanıyorum zaten ben öğrendiğimde 5+2ydim küçük dedi dikkat et demişti zaten keseden küçüktü benim bakalım bu hafta ne olacak