af_ Dreamqw yok bebişi de görmedi ilk keseyi görmeye gittiğimiz doktor 2 hafta sonra gel demişti gidiyorum inşallah görebilirim duyabilirim 🥹🙏🏻
af_ Esmakeskin duydum gördümmm her şey yolunda 🙈🙈👼🏻👼🏻👼🏻 tam haftamla da uyumlu ay nasıl bi hismiş bu☺️ rabbim isteyene nasip etsinnn♥️♥️
Esmakeskin af_ tahmin edebiliyorum duygularını . Hiç bir his o doktordan mutlu çıkmayla eş değer değil bence . Rabbim hep yüzümüzü güldürsün ❤️ çok sevindimmmm