Busranur_mnts dalginkiz gayet güzel maşallah tam 4 kat olmuş neredeyse ben de 11 haziran 25 13 haziran 92 bugün yine kan verdim sonucu bekliyorum
dalginkiz Busranur_mnts sonuncu biraz düşük gibi geldi de neyse artması önemli olan inşallah böyle devam ederiz kuzu hepimiz ♥️♥️
Busranur_mnts dalginkiz öyle canım sağlıklı olsun da düşük de xeğil yani rn az %60 artış normal kabul ediliyor senin de 2 kata yakın
dalginkiz Busranur_mnts yarın doktor randevum var ilk randevum inşallah keseyi görürüz sat a göre 5 haftayı geçmiş oluyor
Busranur_mnts dalginkiz görürsen habe rver canım ben de 5+2de gidicem bugün beta verdim sonucu bekliyorum