Bebivekedi Kızlar ben travel sistem bebek arabası beğendim trendyoldan ama sanırım kimse memnun değil bana uygun fiyatlı önerebilir misiniz link atarsanız çok sevinirim 🌸❤️
Embu Bebivekedi ben kanz travel almıştım canım Puset zamanı iyi arabanız genişse öneririm çok yer kaplıyor uzun süreli değil çocuk büyüdükçe sığmıyor kendi büyük oturma alanı küçük sonra piercardin Kabin boy aldım kendi küçük oturum alanı büyük ama yeni doğanda da zor olur bakalım kızım da hala benek arabasını kullanıyor bebişte travel kullanıcam mecbur 3. Arabayı alamam joie nin var travel diye geçenleri puseti üstüne takıyorsunuz takmayınca kabin oluyor litetrax diye geçiyor o tarzlara bakın derim
Parlalina Bebivekedi kraft kenya aldım. Gayet güzel. Tek elle katlanabilme özelliği çok ağır olmaması vs çok kullanışlı geldi bana
ilaylaylomm Bebivekedi travel çok ağır ve bir süre sonra kullanışsız oluyor ben iki kere almak istemediğim için e bebekten graco eezfold modelini tercih ettim kabin boy olarak geçiyor aynı markanın bu arabayla uyumlu puseti de var ayrı satılıyor adaptör kullanmadan arabaya takılıyor puset çok kolay takılıp çıkartılıyor katlanması açılması da çok rahat ve oldukça hafif indirim varken hem arabayı hemde puseti 8 bine almıştım
hiraninannesi557 Ben E bebekten Baby plus coupe kabin boy alacağım şuan 4500 lira, henüz almadım ama araştırdım fiyatına göre iyi görünüyor. İnternette bilinmeyen markalar da bu civarda o yüzden e bebekten almayı düşünüyorum
cansuuu__ Embu pierre cardin den memnun kalmadınız mı bende onu almayı düşünüyordum ilk bebeğim yeni doğan zamanın da puset takılmaması nasıl olur diye düşünmüyor değilim bir de tek yön olarak kullanılıyor maalesef ama kabin boy ve hafif olması da iyi gibi o yüzden çok kararsızım
Embu cansuuu__ memnunum ama yeni doğan bebişte kullanılabilir mi bilmiyorum yani şuan alsam kabin boya puset takılan arabalardan alırım piercardin yeehoo benim ki
Embu cansuuu__ Pierre Cardinin carmasi var ona da bakabilirsiniz ben başta onu düşünmüştüm ama travel var birde kızım 2 yaşındaydı diye sadece kabin olarak aldım canım yani bana sorarsanız travel den uzak durun pusetli kabinlere bakın ben iki araba almak zorunda kaldım mesela çevrem de de travel kullananlar ya kabine ya bastona döndü sonra
cansuuu__ Bebivekedi işte bende onu merak ediyorum 😅 ilk bebeğim bende çok tecrübesizim çevrem de puseti az kullanıyorsun diyen var ama düşündüğüm zaman da yeni doğan pusetsiz direkt bebek arabasına koymak da sağlıklı güvenli olur mu bilmiyorum
cansuuu__ Embu pierre cardin jojo olana baktım ben arkadaşım kullanıyordu çok memnun olduğunu söyledi ama onun kızı 3 yaşında işte yeni doğan da kullanışlı olur mu bilmiyorum sizce travel değil de pusetli kabin boylar kullanışlı mıdır yada pusetsiz yeni doğan da kullanılabilir mi zor olur mu
Embu cansuuu__ yani puseti oto koltuğu gibi de kullanıyorsunuz ben bebek arabasıyla indirip direk arabay koyuyordum o konuda da rahat oluyordu canım yani Suan ki aklım olsa öyle alırdım ilk kızım da bende tecrübesizdim pişman oldum travelden ama kesinlikle pusetli kabin alırdım 🤷♀️
cansuuu__ Embu anladım başka tavsiyeniz varmı bebek arabası alırken şuna dikkat edin felan diyebileceğiniz şimdiye kadar anladığım herkesin ortak düşüncesi kabin boy ve hafif olması onun dışında çift tek yön felan o kadar fark ediyor mu
Embu cansuuu__ benim için farketmedi canım travelde çift yön oluyordu kabine geçince niye çift yön değil diye hiç aramadım açıkçası mutlaka sürüsüne bakın öyle çokta seçenek yok aslında bi model kararlaştırırsınız zaten hepsi hemen hemen aynı oluyor 🤷♀️
Smyye1B cansuuu__ Görevli bize pusetli pusetsiz mi diye sordu sanırım puset seçeneği de var ek ücretli . Bizde ilk bebegimden puset olduğu için tercih etmedik