defnevedoruk momofprincess1221 benimde 23 Haziran bir an önce gelsin istiyorum , çok yoruldum yaz hamileliğinden
Edizhr momofprincess1221 Parlalina defnevedoruk peki kaç haftalık oldunuz kızlar özel mi devlette mi benimde 17 Eylül ama ne zman alır bilmiyorum
1kopek1bebek momofprincess1221 beni çok kötü korku saldı .. şuan 37+3 doğal doğum bekliyorum ve şirket eşimi Amerikaya göndericek 3 gün yok bu hafta gidiyo iki gün önce haberimiz oldu 😵💫 o yokken doğurursam naparımm
Nrckmkci momofprincess1221 26 Haziran 38+3 de doğum heycan yok inslh o gün de heycanlanmam😊 bu kafa iyi şuan
Parlalina Edizhr 34+1 benim. Riskli gebeyim 37 de alınıcak zaten sezeryanla ama işte gelmesin öncesnde diye progestan ve yatmaya devam 🤦🏻♀️ devlet hastanesi fazlasıyla memnunum şükür
Edizhr defnevedoruk bende memnunum devletten 2. Kızımda 39+5 te aldı sezeryana ama simdi nasıl dayanacagim bilmiyorum tekme falan attıkça ameliyat yerim açılıyor gibi açıyo aklım çıkıyor o vurdukça makat geliş aşağıda
Parlalina Edizhr amiin inşallah hepimizin öyle sağlıkla zamanında gelsinler 🙏🏼🥲 önemli olan doktorun vefalısı iyisi olanı zatenn