Kızlar benim 3. Gebeliğim iki oğlum var ikisinde de yerlerde sürünen ben nbu hamilelgimde hiç bir belirti hissetmiyorum mide bulantısı yok nasıl olmaz diye şaşırıyorum 😃 yani eğer bebekte bişe yoksa olmasın tabi ama çok tedirgin olıyoruö bu kez de yoksa çekeceklerim daha yolda mı 🙈