Arkadaşlar dün eve hamburger söyledik. Yarısı bitmişti ki bi baktım köftesinde baya pembelik var. İlk ısırıklarımda dikkat ettim yoktu. Bu toksoplazmanın kuluçka süreside 3-4 haftaymış. Test vermek için bekleyeceğim ama içim içimi yiyor çok çok mutsuzum. Başına gelen oldu mu? Bir daha dışarıdan yemek yemiycem o kadar tiksindim.. 😭