Merhabalar uzun bir aradan sonra tekrar buralara dönmek zorunda kaldım adetim iki hafta geciktiği için dün test yaptım teste tam net olmamakla beraber çizgi oluştu kan verdim ve 164 çıktı sonuç bazı arkadaşlarım gebelik oluşmamıştır diyor başınıza böyle daha önce geldi mi beta 164 çıkması normal mi