Ben karnını sıcak tutar gazı olmaz diye sarıldğını biliyorum ama bi sakıncası olmaz yani zararı yoktur faydası olur göze batcak bşy de değil kıyaft altında kalıcak hani yap bence yapmasan da bşy olcağnı sanmıyorm bunu bilmeyip uygulamayanlarn bebeklerinde de bişy yok sonçta 🥰