Talentedmom ben 83 kg ile doğuma gittim boyum kısa XL almıştım bi tık geniş oldu ama rahattım. Ebe yandan cırtcırtlı bez olursa daha iyi olur dedi hatta ilk takılanı onlar hastaneden verdiler. Doğuma kadar sürekli alttan muayene edecekleri için yandan cırtcırtlı daha kolay olur dedi sürekli bakcaz dedi. Size tavsiyem doğumdan önce ve doğum yaptığınız gün için yandan cırtcırtlı hasta bezi alın , ondan sonra da depend külot bez çok kullanışlı olur. Doğumdan hemen sonra gelip karına baskı yapıyorlar falan baya zor olur külot bez