Merhabalar
Benim şuan 4 yaşında kızım var 9haftalık hamileyim
Kızımı odasında uyumaya alıştırmıştım aslında 2 yaşında da uyuyordu 6şubat depremi çok etkilenmişti beni yanımda uyutmaya başlamıştım
Daha sonra odasını yenilemek istedi duvar rengini yeni yatağını aksesuarını vs. Hep kendi seçti kızımın istediği gibi yapıldı yani tekrardan odası.
Ama son 20 gündür asla odasına gitmek istemiyor ağlıyor yanında uyuycam diye ben çalışıyorum çok yorgun oluyorum bir kaç kez yatağında onunla uyudum ben kalkınca geri uyanıyor.
Odasına alıştırmak için tekrardan ne yapabilirim sizce normal de odasını çok seviyor kendisi hemen koşup uyuyordu konuşmakta istemiyor yani neden uyumuyorsun dediğimde yanına al anne beni diyor sadece ne yapabilirim🥴🥴🥴