OzgeTolgaK cnm ztn bos gebelikte kese olur ama bebek olmaz. Bnimde kesemi aldilar kurtajla. Bn emin olamadm bekleyelim dedim doktor betana bakalim emin olurz demisti betam dusuodu. Umarim insallah bebegin tutunur ama degigim gibi beta.dusmesi sıkıntı onun iki gunde bir 2 kat artmasi lazm:(