Bende 35+5′im. 35. Hafta kontrolümde doktor artık doğumun her an olabileceğini söyledi. Yani 2 gün sonrada 20 gün sonrada doğurabilirsin ona göre hazırlıklı olman gerekli dedi. Kramplar bazen çok canımı yakıyor gerçekten. Sürekli acaba nişan geldi mi, gelecek mi, suyum gelir mi düşünceleriyle yaşıyorum 😂 üstelik bu endişelere ek gebeliğe bağlı böbrek genişlemesi yaşadığım için böbrek sancısı çekiyorum ve doğum sancısıyla ayırt edemezsem diye korkumda var😂 Uykuya dalmak zor ama uyuduğum zaman gayet rahat sabaha kadar uyuyabiliyorum şuanlık bakalım ne olacak bundan sonra…