32 haftalık gebeyim bebeğimin neredeyse tüm eksikleri tamam odasınıda kurduk ama bir türlü anne yanı beşiğe karar veremiyorum park yatak mı olsa ahşap beşik mi olsa otomatik sallanan bir beşik mi olsa uzun süre kullanmayacak zaten odasına bir yatak aldık bunu düşünerek öneri verir misiniz sizler neye karar verdiniz ben çok mu acele ediyorum