Orkidem8  Arkadaşlar ovülasyon testi yaptım ilk defa denedim 3 gündür koyu çizgi görüyorum böyle olması normal mi ?
ug_fa-3diplomalianne Orkidem8 pik yapmış canım değerlendirdin mi bir de böyle gebelik öğrenen de var bi test yapabilirsin
Bebegimgeliyor10 Orkidem8 ben 2 gün pik görmüştüm 3 gün gören de okumuştum 14 hazirandan sonra çatlamış canım Bu kullandığın programın adı ne 😊
Orkidem8 ug_fa-3diplomalianne evet her gününü değerlendirdim tam anlamadığım için üst üste koyu görününce bat 14 gün var öğrenebilir miyim bu şekilde erken değilmi🫢
Yakamoz20 Orkidem8 14 haziran çatlama olmuş sonrası normal silik 12 gün sonra test yap bu şekilde normal
ug_fa-3diplomalianne Orkidem8 yumurtlamadan önce hamile kalan da oluyor sen bekle 2 hafta kadar Rabbim hayırla mutlu haberi almayı nasip etsin canım