Esnsntrk Dün ilk idrarla predictor yaptım atıyorum https://photos.app.goo.gl/NjpvjfbNXy7MkxN97 Aşırı silik çizgi çıktı 2 kere denedim iksiinde de çok zor gorulen çizgi çıktı. Ama kenarda bir çizgi daha var bozuk mu bilmiyorum iksiid e bozuk olamaz bence . Bugün artı Med yaptım hiç bişey çıkmadı moralim bozuldu . Beklenen adet tarihi 20 haziran 😭
Acccee Esnsntrk benimde 20 Haziran bende yaptım bu sabahta yaptım çıkmadı acaba erken mi davranıyoruz
3nmber Esnsntrk silik görünüyo predictor güvenilir diye biliyorum bende onla öğrendim hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
tugba-yusra Esnsntrk bende adetime bir hafta kala prodoctorla test yapmıştım aynı sizinki gibi çıkmıştı ve hamileyim
tugba-yusra Esnsntrk birkaç tane yapmıştım 1 tanesi böyle çıkmıştı testten kaynaklı ama bence tekrardan bi test daha yapmalısın sabahki ilk idrarınla yap
mother2 Esnsntrk predictor erken gebelik artimet normal gebelik predictor de bile yeni çıkmış iki gün sonra tekrardan yap bence