gzmtrrgtt Kızlar ben 35+1 . Haftadayım rahim ağzına dikiş atıldı rahim kısalığı düşük ölçüldü için aynı zamanda 200 mg progestan fitil kullanıyorum düh geceden beri ara ara sancılarım var bu fitili kullanıp doğum yapan var mı aranızda