anneoluyoruuzhamileyiizz Kızlar oğluma babamın adını koyacağız ama 2 isim istiyoruz 2. İsmine karar veremedik bi yardımcı olur musunuz😅
Talentedmom anneoluyoruuzhamileyiizz daha kısa isim olsa bence daha iyi olur Hüseyin ismi uzun çünkü Hüseyin Alp olabilir hüseyin can olabilir
Nur9707 anneoluyoruuzhamileyiizz tek başına sadece HÜSEYİN. Çok daha hoş emin olabilirsiniz ne koyarsanız koyun tek başına daha güzel
maihayal İki isim de çok güzel ben de ayrı bir öneride bulunayım Hüseyin Akif, yeğenimin ismi arada ulama olduğu için tek seferde söylemesi çok kolay oluyor birbiriyle de uyumlu düşünebilirsiniz belki
anneoluyoruuzhamileyiizz Talentedmom ya iki isimle hitap etmem ama söz ağzımızdan çıktı bi kere ama aybars ismi aşırı hoşuma gitti çok kararsız kaldım eşim de yiğit istiyor onun da ismiyle çok benziyor ayyyy kararsızlık hat safada😂
anneoluyoruuzhamileyiizz Talentedmom şimdi google a uzak şehir yazdım diziymiş desem inanır mısın😂😂İnstagramda öz Türkçe erkek isimleri yazıyordu Ordan gördüm kulağa hoş geldi.Eşim daha önceden pars düşünmüştü aybarsın anlamı da pars gibi bir anlama geliyordu ayyy öyle işte yaa 😂😂sonra düşünüyorum eşimin adı yağız o da yiğit koyalım dedi en son onlar da uyumlu oldu yardıııımmmm ediiiiinnnn