37 haftalığım gebelikten dolayı şeker ve tansiyonum oluştu , 37 haftaya girince risk etmeyelim alalım dediler ve bugün doğuma alacaklar bebek doğum pozisyonunda ilk olarak suni sancı verecekler eğer olmazsa çok fazla zorlamicaklar şeker ben tansiyon var olduğu için ve bende korkuyorum kilolu gebe olduğum için . Sezeryan olursa nolur yoğum bakımda yatarmıyım benim gibi kilolu olup doğum yapanlar burda mı