EsoMom_ Selam kızlar 16+2 deyim iki gündür geçmeyen bi ishal ile mücadelem var iki gündür mide bulantım ise üst düzeyde bu kadar olmazdı dün akşam da siyaha benzeyen ishal oldum ama korkuyorum bi sorun yoktur dimi yaşayan var mı bu durumu ?
Pink29 EsoMom_ merhaba bugün ben de öyleyim ara ara oluyor gecıyor sonra bır anda yoğun ağrıyla ishal oldum doktorum normal demişti ama ıkı haftada bır ya da haftada bır ıshal oluyorum anlamadım sız nasıl oldunuz su an
duygu_aslan43 EsoMom_ bir çay kaşığına kuru çay dökün az bişey hap yutar gibi suyla birlikte yutun 1 saate kalmaz ishali geçiriyor ama mide bulantısına bende çözüm bulamadım hala malesef
EsoMom_ Pink29 karnım ağrıyor korkuyorum hala yarın muayene gunum yarın belli olur dahiliyeye yönlendirmişti doktorum kaç haftalıksınız
Pink29 EsoMom_ 14 hafta ishal ve kabızlık doktor normal demişti bılemıyorım gebelikte normaldir Belkı de
Pink29 EsoMom_ Haklısn umarım ıkımız de atlatırız 😌Pekı bır şey soracağım akıntı oluyor mu bnde ılk haftalarda. Itıbaren oluyor şeffaf bazen beyaz