minussset canım aynı durumdayız kafayı yieceğim artık sakin ol sakın stres yapma ben yapmamaya calısıyorum ama inanılmaz zor bugun 4. Gunumuz sezeryan oldugu icin sütüm 2 gün gelmemişti haliyle kasık biberonla yada normal biberon ile besledik hastanede , sütüm için solgarın süt arttırıcısını aldıkişe yaradı bence bi düsünebilirsin asla memeyi tutmuyor en son ebe sen en iyisi silikon ucla emzir dedi onuda iki öğünde emiyorsa diğer öğünlerde delirip ortalıgı yıkıp biberon istiyor sagım ile veriyorum suanda emmediği zamanlar hatta bırakayım mama yesinndedim oyle caresiz kaldım bi sekilde alısacaklar bende napılacak bilmiyorum ama sakin ol sen kendime sürekli direktif veriyorum ac kalmaz bi sekilde alısacak diye yeri geliyor mama veriyorum allah yardımcımız olsun insallah