Kızlar doğum yapalım 4 gün oldu ikizlerim doğar doğmaz küveze aldilar kızımın kilosu düsük diye oglandada biraz solunum problemi vardı şimdi çok sükür solunumu düzeldi ama her ihtimale karşı bekliyolar bide ağızdan hortumla besliyolar 4 gündur kızı normal besliyolar tahmini ne zaman çıkarlar bilmiyorm 1 hafta 10 gün dediler ama benim içim içimi yiyor aklım hep bebeklerimde daha kucağıma alamadm nolur benle aynı durumu yaşayanlar biraz teselli verin 🥹😥