Merhaba tek yumurta ikizlerim var herkesin hamileliği farklı geçiyor siz iyi düşünün iyi olsun benim ikinci hamileliğimdi ve herşey çok güzel geçti sıkıntımız olmadı çok şükür hiçde zorlanmadım bi son aylarda vajinamda çok ağrı vardı adım atmak veya baçağımı kaldırmak ağrı veriyordu ama oda çok kilo aldığımdan gezmelerimden eksik kalmadım 😀 uzun yürümem gereken yerlerde tekerlekli sandalye ile eşim gezdirdi bu ağrıdan hariç başka hiç bir şeyim olmadı tek tavsiyem alişveeişinizi erken yapın valizini zi hazırlayın ve Keyfinize bakın son aylar da zor olur çünkü ağırlaşıyorsun