Kızlar gurbetteyim yeni doğum yaptım kaynanam 1 hafta kaldı buğün gitti annem gilde yarın birğün gitcek 40 ım daha çıkmadı eşimde geceye gidiyor yanlız kalsam nolur benim gibi 40 ı çıkmayıp yanlız kalan varmı kalınmaması gerektiği sööyleniyor annem ankarada acaba onunla 40 ım çıkana kadar gidip onlardamı kalsam eşim gönderirmi bilemiyorum yanlız evimde kalsam nolurki