Bu saatte ağlayan bir anne olarak bende yardım istiyorum . Sütüm var ama bebeğim emmiyor . Yeni sezeryan doğum yaptım. Hastanedeki hemşireler şırınga ile 1 dakikada mama vermeye alıştırdı ben kendimde değildim 2 gün. Bu saatte soğuk mamayı bebeğime yedirmeye çalışıyorum . Ne halt etcem bilmiyorum . Sağıp vermeye çalışıyorum beö sapmam bitene kadar süt soğuyo. Ben iyi değilim . Ben de bebeğime meme verip sıcak sütümle buluşmak istiyorum . Bana yardık edin.