Nilasya12 merhaba ben yurtdışından iki aktarmayla geldim, hem frankfurtta hem de İstanbul’da anlayışla karşıladılar. Geçebilirsiniz sıkıntı yok ama size kalmış demişlerdi. Ben istemedim yine de geçmeyi. Ayakkabına kadar çıkartıp parmak aralarına bile bakiyorlar. Prosedür bu bir sey diyemiyorsun. Ama sonunda Hem Almanya’daki yabancı kız, hem de Trde ki Türk kız ayakkabıma kadar geri giydirmişlerdi sagolsunlar 🥰