Saat 23:30 dan beri 4 dakikada bir gelen bel ağrım ve karın ağrım yanmam var 34+5 haftalık
Aysakyld normal doğum yapmadım canım sancılanmadim hayırlısıyla gelsin bebiş üste çıksın
Aysakyld Enfeksiyon olabilir mi
Üsttt
Embu sağol canım teşekkür ederim inşallah vaktinde gelir
U-M_mom en son 1 hafta önce idrar tahlili yaptım temiz çıktı