2 tane kızım var. Şuan 3. kızıma 37+3 haftalık hamileyim. Büyük kızımın (6 yaşında) akciğerinde tümör tespit edildi. Yarın biyopsi yapılacak. Günlerdir ondan ayrıyım. Yanında ablam kalıyor ve farklı şehirlerdeyiz. Sizden tek ricam okuyabilirseniz yasin ya da sadece bir duanız. Hamilelerin duası kabul olur😞