Anniskoo0634 Ben ilk bebeğimde ikisinden de almıştım hem elektrikli hem manuel. Manuel olanı hastanedeyken aldırmıştım weebaby, elektrikli lansinoh sonradan aldım. Ama ben manuelden daha çok memnun kalmıştım şimdi sadece manuel aldım. Süt artırma için düzenli sağım gerekli ben öyle yapmadım arada sağdım dışarı çıkarken vs götürmek için