bereninannesi__ Asko bilmiyorum seni etkilemek istemem ama bence değil inan benim de öyle oldu iç camssıır ıslanıyor sanırım yaptığımız hareketler den dolayı rahim den gelen bi sulu akıntı gibi bisey , su gelince zaten doğum sancıları falan da başlıyor bele vuruyormuş nişan falan geliyormuş ne bileyim değil gibi 🥲 ama sen bilirsin şüphen varsa git ama ben dediğim gibi aynısını yaşadım gitmedim ne sancı var ne bisey 😬