kimebaktin4 Eşim le konuştum emekliler ve kadrolu çalışanlar yani memurlara zam yapılıyor Muş işte asgarî ücretlerin ki belli değil devlet te bağlı dedi canım sıkıldı zam olursa ilaç gibi gelecek ☺️
umutlubekleyiss kimebaktin4 asgari ücret hakkında bilgim yok canım ama kadrolu çalışanlara yılbaşında zam yapılmadı, yeni yapılacak görüşmeler devam ediyor
2cocuk2kopek kimebaktin4 zam olması bir şey ifade etmeyecek yalnız o zamla birlikte herşeye zam geliyor maalesef
kimebaktin4 Dadas 1 senelik sözleşme var o öncedeydi şuan eli kolu bağlı ha sözleşme bittiğinde ne yapar kestrmyrm maalesef