Kızlar reglime 5-6 gün var inanılmazz bir sancı çekiyorum yani adet olucağım zaman bile kasıklarım ağrırdı ama belim kuyruk sokumundan başlayıp sırta kadar öyle bir sızlıyıp sancılanıyor ki akıntım çok fazla gidip bakıyorum sadece ıslak akıntı başka birşey geldiği yok böyle olanlar ve sonra gebe olanlar oldu mu