Fatmaklc66 https://i.hizliresim.com/y6p6vM.jpg Tahmin edermisiniz kızlar doktorum söyleyemedi diger kontrolumde gorebılırmıs
Papatyapapatya Fatmaklc66 kendinimi göstermedi canım yoksa doktor mu söylemedi?bende 14+3 üm iki gün sonra banada söylrmeyecekmi???
Rabia12 Fatmaklc66 bebek yüz üstü duruyor galiba ama erkek gibi geldi bakınca rabbim hayrlı evlatlar nasip etsin
Fatmaklc66 Papatyapapatya göremiyorum şuan dedi canım ama belki senınkı gorunuz cıkolata ye gıt ıstersen oyle dıyorlar
Papatyapapatya Fatmaklc66 teşekkürler canım yerim hatta yanımda da götürürüm orda bile yerim...önceleri araftaydım tatlımı tuzlumu ağır basıyor bilmiyordum ama şimdi tatlı ağır basıyor...çıkolatada olmasa olmaz olmuş❤
Prbm Bende 14+2de kontrole gittim doktorum kesin bir dille kız dedi ama daha erken olduğunu düşünüp inanmak istemiyorum ilk kızımda 20.haftada ogrenmistik çünkü 🙈hayırlısı olsun sizin içinde 💃