Edanur_Dilek Damlasari28 ben dün sabah yaptım yani pazar sabahı negatif 5 gün vardı adete . Şimdi bekliyorum bakalım gecikmem olursa tekrarlarım .
Damlasari28 Damla22306 babalar gününde prodictor early test yaptım ama çıkmafı inşallah pozitife dönerr
Damlasari28 Edanur_Dilek bende gecikmeyi bekliyorum elimde kaset test kaldı 1 tane yapmamak için zor tutuyorum ama içimdeki bir his var diyo
London2334 Kızlar benim şuan inanılmaz bir bel kuyruk sokumu kasık sancım var yani adet sancımda hep sadece kasık olurdu ama bu sefer belim şnanılmaz acıyor hiç böyle olmamıştım
London2334 Edanur_Dilek inanılmaz yani şuan duramıyorum. Sabah klima çarptı biraz burnum yıkalı bitkinim ama bu bel ağrısının kesinlikle onunla alakası oldupunu sanmıyorum hiç aoğuk algınlığında bel kasık ağrısı yaşamamıştım. Adet olacağım diye korkuyorum👼🏻