Birlikteliğimden sonra 8. Gün bir kanama yaşadım ve kahverengiydi, sonradan kırmızı pembe karışımı bir renkte pıhtılı gelmeye başladı ve 2 gün sürdü. Regl mi oldum, yerleşme kanaması mı yaşadım bilmiyorum? Düzensiz regl olan birisiyim fakat bi uygulamada kanamam olduğu gün regl olmam gerektiği belirtiliyordu, yaşadığım şey nedir?