Beyzanur0006 34 haftalığım mide yanması bel ağrısı kramplar derken ne kadar uykum olursa olsun uyuyamıyorum biri bitse diğeri başlıyor sizde durumlar nasıll
[silindi] Beyzanur0006 Allah kolaylık versin uyumadım yarın beta vermeye gideceğim hemen neşeliyim hem heyecanlı
luna27 Beyzanur0006 Offf, benim bebek de aşırı hareketli bu gece yine. Uyku falan uyuyamıyorum, sürekli tuvaletteyim. Karnım sertleşiyor, arada ağrım oluyor, alt tarafta sürekli bi batma hissi… Delirecem. 37+3 bu arada 😬
Beyzanur0006 Ceren1996 aynı valla canım günler de geçmiyor bi de sıcaklar iyice bunalttı 28, 29. Haftadan sonra sanki zaman yavaşlamış gibi gelmeye başladı🥹
Beyzanur0006 [silindi] amin canım teşekkür ederimm ayy tatlı heyecanlar valla bu yazınızı okuyunca hamileliğimin başına gittim çok heyecanlıydım sürekli ultrasona girip bebişimi görmek istiyordum🥹
Beyzanur0006 [silindi] yerleşme kanamasıdır belki de canım endişelenme hiç gittin mi hastaneye yoksa yarın ilk kez mi gideceksinn
Ceren1996 Beyzanur0006 sıcaklar gerçekten zor birde hamiş olunca. İnsanın hiç bsey yapasi gelmiyo kolumu kaldircak halim olmuyo halsizlik falan. Sürekli yatıp uyumak istiyor insan
Beyzanur0006 Ceren1996 öyle valla hiçbir şey yapasım gelmiyor bi evden çıkıp hava alasım geliyor evden çıkınca eve dönüp yatasım geliyor😂
Beyzanur0006 luna27 benim bebişi de hıçkırık tuttu gece gece onun hareketlerini takip ediyorum😂 senin de doğuma az kalmış korku heyecan var mıı🥹
luna27 Beyzanur0006 Hıçkırık olayı fena 😂 Günde üç dört kez yaşıyoruz biz 🙈 Korku pek yok gibi ama çok heyecanlıyım, ilk bebek olacak nasipse. Çabucak kavuşmak istiyorum. 😇
Beyzanur0006 luna27 valla öyle iyi bir şey hıçkırması ama o içerde hıçkırdıkça ben burda bunalıyorum analık duyguları😂 benim de ilk doğum olacak ben de kavuşacağımız anı iple çekiyorum ama biraz korku bol bol da heyecan var❤️
luna27 Beyzanur0006 Evet, hıçkırması sağlıklı bir durum ama komik geliyor bana 😂 içimde pıt pıt atan bi şey hissediyorum sonuçta 🙈 Korkmayın, güzel düşünün ki güzel olsun. Ben kendimi gayet pozitif bir hikayeye hazırladım ondan biraz rahatım sanırım. Korkmuyorum ama bilinmezlik can sıkıyor. Neyle karşılaşacağını bilememek ürkütüyor insanı.
Beyzanur0006 Htclk Rabbim yardımcımız olsun valla ben bu kadar zor olacağını hiç bilmiyordum kucağıma alacağım anı düşününce her şey geçiyor ama o an da bir an önce gelsin istiyorum günler uzadı bi de sıcaklar derken vakit hiç geçmiyor
ezoocum Beyzanur0006 34. Haftaya girdik bel fıtığım var ağrıdan uyuyamıyorum yatamıyorum bacaklarıma gece kramplar girmeye başladı diyaframım sıkışıyor bebek yukarıda sürekli canım çok acıyor mide yanması sorunu 4. Aydan beri var 2 hafta önce doktor mide koruyucu yazdı ve artık çok şükür yanma yok yemek yiyebiliyorum 32. Haftaya kadar yemek yiyemiyordum yanmadan 2 kilo aldım zaten çok zorlanıyorum gerçekten ağrılar beni mahvediyor özellikle bel sırt ağrısı alerjik astımım olduğu için nefes almada da zorluk çekiyorum ilaçlar da çok fayda etmiyor şu aralar bir an önce zaman geçse de doğsa diyorum tekmeleri hareketleri çok güçlü sürekli sağ tarafıma çalışıyor canımı acıtıyor bildiğin bir taraftan eşyalarını hazırlıyorum ama gerçekten zaman geçmiyor sanki
Beyzanur0006 ezoocum Allah yardımcın olsun canım ben bile bu bel ağrılarına zor katlanıyorum bi de sen de fıtık varmış zaman konusunda sana çok katılıyorum 29. Haftaya kadar fln nasıl geçtiğini anlamadım ama artık gerçekten zaman durmuş gibi geliyor uyuyarak vakit geçiriyim diyorum kaçta uyursam uyuyum sabah erkenden uyanıyorum öğlen uyuyum diyorum onu da yapamıyorum bir an önce kucağıma alacağım zamanı bekliyorum valla🥹
Anniskoo0634 Beyzanur0006 37 hafta bitti mide yanmam bitmedi var hafiften hala özellikle daha yeni çikolata yedim bissürü ne zaman çikolata yesem oluyor 😄 hani mide yanması son haftalar da bitiyordu beee😄
Htclk Beyzanur0006 aynen öyle gün sayıyorum tarihimiz belli çok şükür bian önce zaman geçsin istiyorum