Kartanesi-24 Bizim uygulamaya göre son 90 ama sezeryan olacağım için sanırım 10-15 gün daha erken olur sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻☺️🌸
Anneoldum2 Kartanesi-24 bizimde 68 ama sezeryan olcak o yüzden bende 10 15 gün daha önce doğar diye düşünüyorum
Kartanesi-24 Papatyamom44 daha başlardasınız o zaman ama gerçekten hızlı geçiyor günler ☺️ sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻🌸
momkrm19 Kartanesi-24 yakınız 112 ama benim de sezeryan olacağı için sizin gibi erken olur 🫶🏻 bugün çok az hareket etti korkumdan uyuyamıyorum onu dinliyorum niye böyle oldu diye 😓
Kartanesi-24 momkrm19 merak etmeyin bebişler bazen böyle hareketsiz oluyorlar uyuyordur veya pozisyon değistirmiştir benimde oluyor bazen bir gün hiç hissetmediğim bile oldu
Mry2020 Kartanesi-24 son 14 ama sezeryan olacağım için son 10 valla inanamıyorum ikinci olmasına rağmen inanılmaz korkuyorum
Kartanesi-24 Mry2020 benimde ikinci olacak bende aynı şekilde korkuyorum, Rabbim yardımcımız olsun kolaylıkla sağlıkla atlatalım inşallah 🌸🤲🏻