40 gün önce doğum yaptım elbise dışında bişey giymek istemedim hatta evde bile elbise giydim. Ayrıca WC işleri rahat oluyor elbiseyle bi de kanama miktarına bakıyorlar ilk gece elbise olunca siz bişey yapmıyorsunuz açıp bakıp gidiyorlar ama alt pijama olsam çıkar et falan zor ben aldım alt üst takım giymedim hiç